Michaela Westberg är CMO på Exopen.
Nytt erbjudande - Exopen Customer Success
Då det ligger på på många företags agenda 2022 att arbeta mer effektivt och datadrivet har vi vässat vårt erbjudande ytterligare. Med vårt nya erbjudande kommer vi se till att du och din organisation jobbar datadrivet på riktigt över tid.
Vårt nya erbjudande består av ett dedikerade team bestående av Business Intelligence experter inom finansiell planering, koncernkonsolidering, rapportering och analys. De kommer lyfta din verksamhet och ekonomistyrning med allt från strategi, till implementation och uppföljning. Tillsammans optimerar vi dina processer inom verksamhet och ekonomistyrning och tar dig till nästa nivå!
Med ditt affärs- och verksamhetsbehov som utgångspunkt säkerställer våra konsulter att rätt Exopen produkt och lösningar används på rätt sätt av dig och din organisation. Vi hjälper dig med alla delar inom verksamhetsstyrning; målsättning, budgetering, analys, uppföljning och beslut genom hela din organisation. Vi tror på att värdet ligger i att affärsdrivna åtgärder utifrån datadrivna insikter.
"Exopen tror på att skapa en värld av möjligheter där alla växer. Våra starka grundvärderingar är att vara passionerade, personliga och innovativa. Detta gör att du som kund får en känsla av att allt är möjligt!" - Customer success teamet @ Exopen
Våra tre olika tjänster inom Customer Success
Advisory
Tar du hjälp av Exopen Advisory får du arbeta med erfarna konsulter för att identifiera dina specifika behov inom datadriven analys, budget och prognos process, bokslutsprocess, beslutsunderlag och rapportering.
Business Intelligence
Våra Business Intelligence experter arbetar nära dig och din organisation under hela projektet och har mångåriga erfarenheter av kunder i liknande situation, från samma branscher. Du har sedan tillgång till din personliga BI konsult för rådgivning, modifiering eller fortsatt utveckling av din lösning till nästa nivå.
Onboarding & Support
Exopens erbjuder snabb och effektiv onboarding då våra produkter är designade för self-service. Du kan därför enkelt onboarda själv men vi finns självklart tillgängliga för att hjälpa dig och din organisation med onboarding, konfigurering, support och utbildning vid behov.