Företaget

Vi på Exopen vill att budget, prognos och rapportering ska vara automatiserat, enkelt, säkert och kostnadseffektivt. Oavsett om ni är stora eller små. Det möjliggör vi genom att utveckla och erbjuda standardiserade eller skräddarsydda lösningar för ekonomisk uppföljning, såväl för det lilla företaget som för den stora koncernen.

 

20 års erfarenhet av att förenkla och förbättra

Exopen Systems har en historik som sträcker sig drygt 20 år bakåt i tiden. Idag är vi ett passionerat och dedikerat team om 25 personer som varje dag går till jobbet med en stark vilja att utveckla marknadens bästa lösning för automatiserad, enkel och kostnadseffektiv budgetering och rapportering. Vi förstår hur vardagen för budgetansvariga ser ut – många av oss är före detta ekonomichefer och controllers med både ypperliga kunskaper i verktyg som bland annat Excel och i tekniken bakom installationen. Vår mission är att sätta oss in i varje kunds specifika situation och behov för att sedan presentera en användarvänlig och funktionsrik produkt som befriar er från onödigt och tidsödande manuellt arbete och istället ger tid till framåtblick och strategi, oavsett om ni är det lilla företaget eller den stora koncernen.

Inte minst – vi är kända för den service och den särskilda kundupplevelse som vi alla har med oss. Något som genom åren sannolikt bidragit till alla våra långsiktiga kundrelationer.

 

Möt våra säljare och konsulter
Charlotte Wängerud, Account Manager charlotte.wangerud@exopen.se +46 76 882 80 88
Torben Österberg, Key Account Manager torben.osterberg@exopen.se +46 76 536 48 14
Andreas Ryman, Business Intelligence Consultant konsult@exopen.se
Mikael Rogvall, Business Intelligence Consultant konsult@exopen.se
Robert Aresved, Business Intelligence Consultant konsult@exopen.se
Linda Kihlstrand, Business Intelligence Consultant konsult@exopen.se
Ulrica Palmér, Business Intelligence Consultant konsult@exopen.se

Vi är mycket stolta över vårt höga kreditbetyg. Det bygger på Bisnodes kreditvärderingssystem som är världens äldsta och mest ansedda.
Systemet betygssätter ett företags betalningsförmåga utifrån en mängd beslutsregler. Att driva ett kreditvärdigt företag kräver tid, engagemang och hårt arbete. Vi hoppas att du uppskattar värdet av att anlita, handla från eller samarbeta med ett kreditvärdigt företag.

Axet Bolagsförvaltning AB ny kund hos Exopen

Axet Bolagsförvaltning AB är ett litet företag som erbjuder tjänster inom bokföring och bolagsadministration.
Bolagets ägare har tidigare jobbat med Exopens lösning och valde därför att satsa på verktyget även i detta bolaget.

 

Läs mer
Vi välkomnar Öresundschark som ny kund!

Öresundschark är ett skånskt familjeföretag som sedan 1997 tillverkat färsprodukter som köttbullar och pannbiffar. Företaget har valt Exopens lösning för budget och rapportering.

Läs mer
Exopen Systems AB utser Fredrik Landberg till ny VD

Fokus på kundnytta och produktutveckling när Exopen Systems AB presenterar en ny VD
Exopen Systems, en ledande leverantör av flexibla lösningar för ekonomisk uppföljning, är glada att välkomna Fredrik Landberg som ny vd för bolaget.

 

Läs mer
Vill du veta mer?

Hör av dig till oss så bokar vi in ett första möte där våra duktiga experter berättar mer om hur våra lösningar kan hjälpa just ert företag.